5 прости стъпки за създаване на истории от Чунцин

Елин Пелин е написал приказка, носеща заглавието “Снежанка”. Сюжетът ѝ няма общо с този на Братя Грим.

Старците тръгнали, а дъщерята забравила какво са й казали. […]

Чунцин славится своей острой и ароматной кухней, особенно знаменитой сычуаньской. Город является родиной знаменитого «хот-пот» — общественного ресторана, где посетители готовят разнообразные блюда из мяса, овощей и специй в кипящем бульоне. Смелый и ошеломляющий вкус сычуаньского перца горошком в сочетании с острым перцем чили создают уникальный кулинарный опыт, который порадует любителей авантюрной кухни.

Унесени от приказката, другарите му дадоха знак да мълчи.

Канатная дорога через реку Янцзы открывает уникальный вид на городской пейзаж, в то время как пешеходная улица Хуньядун предлагает множество развлечений, ресторанов и магазинов.

Музей динозавров в Цзыгуне – это, безусловно, музей мирового класса. Основная часть выставленных здесь экспонатов – останки динозавров, найденные в этом районе.

После авиакатастрофы на юге КНР сообщения о механической неисправности другого самолета еще больше взволновали китайцев.

Для отличия от всего «города центрального подчинения Чунцин» (то есть административной единицы), по отношению к собственно городу Чунцин и его ближайшим пригородам (населённому пункту; в официальной китайской системе понятия «населённый пункт» нет) в местной прессе часто используется неофициальный термин «главная городская зона» (кит. упр. 主城区, палл. чжучэнцюй).

— За Пенка това е лесно, тя има стари любовници — обади се Стамо разкази Чунцин и се изтегна.

— Въздишай, момче — има защо!… Млада булка си оставил! — обади се закачливо и хитро Благолажът и заговори пак с езика на приказките си:

Тия шеговити подкачки за миг му се сториха възможни. Пенка наистина го обича, но невидени очи скоро се забравят…

Иначе не заспивало. Щом майката се дръпнела от леглото, веднага надавало такъв крясък, такъв плач, че […]

Облик Създаване на сметка Влизане Лични инструменти Създаване на сметка

— Бабини деветини… измислици! — рече Лазо и някак нерешително и плахо се озърна в тъмнината, дето на няколко крачки от тях спокойно чопкаше из ракитака черният силует на магарето.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *